הציץ וישלם: בית המשפט הורה לתושב האזור לשלם 100 אלף שקלים לגרושתו, לאחר שהתקין מצלמות בשקעי חשמל בדירתה ותיעד אותה בין היתר במצבים אינטימיים עם בן זוגה.

1 צפייה בגלריה
יחסי מין
יחסי מין
המצבים האינטימיים תועדו לתדהמתה של האישה
(צילום המחשה: shutterstock)

האישה טענה בפני בית המשפט באמצעות עורכי דינה, אסי סגל ושלומי חיימוב, כי בעלה לשעבר "פתח במסע רדיפה והשפלה שלה, הן במהלך הנישואין והן לאחר הגירושין ששיאו בהתקנת מצלמות בתוך שקעי חשמל בסלון ובחדר השינה שבדירתה".
אותן מצלמות תיעדו גם וידאו וגם שמע במשך 24 שעות ללא ידיעתה, כך נטען, "תוך שהאיש צופה, שומע, מתעד ומקליט את כל המתרחש, לרבות אקטים של קיום יחסי מין".
עוד טענו עורכי הדין, כי במהלך סריקה שנערכה בדירה במהלך השנה שעברה, נמצאו שתי מצלמות מוסלקות בשקע חשמל, אחת מהן מכוונת ישירות מעל מיטתה. באותו יום בו בוצעה הסריקה, הוסרו המצלמות במטרה לקחת אותם למעבדה וכן לצורך הגשת תלונה אלא שלמחרת, טענה האישה כי בעלה לשעבר פרץ לדירה והחליף את כל השקעים בשקעים רגילים כדי להעלים ראיות.
מנגד, טען הנתבע לפי פרוטוקול בית המשפט, כי המצלמות הותקנו בידיעתה של האישה ובהסכמתה לאחר שנתפסה על ידו מנהלת רומן עם גבר אחר במהלך נישואיהם.
לטענתו, המצלמות הותקנו בהסכמה בניסיון להשיב את האמון בין הצדדים ולהשהות את הליך הגירושין, אך במהלך חקירתה הכחישה זאת בכל תוקף.
קראו גם:
בתום דיון שנערך לאחרונה בבית המשפט, שעיקרו היה שאלת הסכמתה של האישה להתקנת המצלמות, פסק השופט כי "לא רק שאינני רואה תום לב במעשיו של האיש, אלא מעשיו התאפיינו ברמיסת פרטיותה של האישה ואף ברשעות בלתי מבוטלת. התקנת מצלמות בתוך דל"ת אמותיו של אדם כדי לתעד אותו במצבים אינטימיים היא מעשה בל ייעשה, מעשה חמור בכל קנה מידה שיש לגנותו בכל גינוי וגנאי".
לאחר מכן פסק השופט כי על האיש לפצות את גרושתו ב 100 אלף שקלים וכן לשלם לה שכר טרחת עורכי דין בגובה 25 אלף שקלים.